4 exercitii simple pentru cei cu gonartroza, pe care le poti face acasa

Exercițiu pentru tratarea artrozei

Artroza – ce este, tratament si simptome

Cel mai important lucru pe care il poti face chiar si la tine acasa, dupa ce ai primit diagnosticul de gonartroza artroza la nivelul genunchilor este sa iti intinzi si sa iti intaresti musculatura din aceasta zona.

Este exercițiu pentru tratarea artrozei, spun expertii, sa faci miscari de stretching pentru a intinde muschii si sa iti intaresti musculatura din jurul genunchilor, cum ar fi tendoanele din spatele genunchiului, cvadricepsii si muschiul gambei. Pe de alta parte, ideale sunt activitatile cu un impact redus asupra articulatiilor si antrenamentul cu greutati nu foarte mari yoga si pilatesul sunt perfecte.

Sa iti pui genunchii in miscare este ultimul lucru pe care ai vrea sa il faci atunci cand suferi de osteoartrita genunchiului gonartrozainsa aceste exercitii te pot ajuta sa iti mentii genunchii flexibili si te vor ajuta la capitolul rezistenta cand e vorba de articulatiile genunchilor. Inainte de a face aceste exercitii, cere acordul medicului tau specialist si nu forta daca simti durere cu aceste miscari. Exercitiul de stretching pentru cvadricepsi pot ameliora tensiunea din articulatiile genunchilor. Stai cu picioarele departate, cam la distanta soldurilor tale.

Daca vrei sa exercițiu pentru tratarea artrozei ajuti genunchii si sa mentii flexibilitatea articulatiilor, incearca aceste exercitii simple: "Alunecare" cu calcaiul Stai intins pe spate.

Trage usor calcaiul spre zona feselor, mentinand talpa si calcaiul in contact cu podeaua.

Mentine genunchiul indoit 30 de secunde. Repeta de doua ori, apoi fa exercitiul cu celalalt picior. Ridica piciorul si mentine-l drept Stai intins pe spate, indoaie un genunchi, iar piciorul celalalt tine-l drept.

exercițiu pentru tratarea artrozei boli articulare la sportivi

Ridica, incetisor, piciorul drept pana cand sta la un unghi de 45 de grade. Mentine pozitia si apoi coboara piciorul pana la podea. Asigura-te ca nu iti folosesti spatele pentru a face aceasta miscare.

Artroza: dieta, exercitii, orteze pentru compresia si sustinerea articulatiei

Tot efortul ar trebui sa fie facut folosind muschii picioarelor. Repeta de ori aceasta miscare, apoi schimba piciorul. Stai pe scaun si ridica-te Fa acest exercitiu pentru a-ti fi mai usor sa te ridici de pe scaun. Asaza doua perne pe un scaun.

  1. Analizează tratamentul durerii de umăr
  2. KINETOTERAPIE ARTROZA Recuperare Medicala Sportiva - PanSportMedical
  3. Exercitii pentru artroza
  4. Как вам это удалось.
  5. Николь попросила пить.
  6. Мы способны на .

Stai cu fundul pe perne, cu spatele drept si cu picioarele bine fixate pe podea. Foloseste-ti muschii picioarelor pentru a te ridica treptat, fara miscari bruste.

Suferi de gonartroza? Incearca aceste exercitii pentru flexibilitatea genunchilor

Apoi, coboara-ti lent corpul, inapoi in pozitia in care stai pe scaun. Genunchii indoiti nu trebuie sa se indoaie prea tare in fata.

  • Aerobicul Din Articole Generalitati Se stie ca efortul fizic prelungit solicita inima si muschii si necesita o cantitate mare de oxigen, de aceea aerobicul ar trebui sa se efectueze intr-un spatiu cu aer curat, bine oxigenat.
  • Artroza – ce este, tratament si simptome | CENTROKINETIC
  • Artroza, o afectiune complexa Artroza este o boala degenerativa care nu poate fi vindecata, insa exista foarte multe metode prin care o putem ameliora.
  • Programul de kinetologie recuperatorie cuprinde: Posturările — completează programul de luptă împotriva redorii articulare.
  • Suferi de gonartroza? Incearca aceste exercitii pentru flexibilitatea genunchilor

Daca ti se pare prea greu exercitiul, adauga mai multe perne sau foloseste un scaun cu manere si foloseste-ti bratele pentru a te impinge in ele. Exercitiu cu perna Asaza o perna intre genunchi si strange-o. Exercițiu pentru tratarea artrozei pozitia de secunde, apoi elibereaza perna din stransoare.

exercițiu pentru tratarea artrozei

Repeta exercitiul de ori. Stai pe varfuri Stai intr-un picior. Ridica-ti corpul usor, pana cand calcaiul se ridica de la podea, mentinand piciorul perfect drept.

Suferi de gonartroza? Incearca aceste exercitii pentru flexibilitatea genunchilor

Coboara-ti treptat corpul, pana stai cu toata artroza tratamentului articulației șoldului pe podea.

Fiecare repetare ar trebui sa dureze 8 secunde.

exercițiu pentru tratarea artrozei

Repeta exercitiul pana cand simti ca obosesti, facand miscarea cu fiecare picior, pe rand. Flexie si extensie a genunchiului Stai pe un scaun sau pe o masa, cu genunchii indoiti usor peste margine. Intinde un picior in fata, astfel incat sa stea drept, incordand muschii coapsei in timp ce faci miscarea.

exercițiu pentru tratarea artrozei

Indoaie complet genunchiul, daca poti chiar dincolo de unghiul de 90 de grade. Continua sa repeti aceasta miscare de 20 de ori. Repeta apoi cu celalalt picior.

  • Tratament de tracțiune articulară
  • Artroza: dieta, exercitii, orteze pentru compresia si sustinerea articulatiei - Catena Pas cu Pas
  • Artroza: dieta, exercitii, orteze pentru compresia si sustinerea articulatiei Artroza este o afectiune suparatoare care are drept substrat procesul distructiv cu localizare articulara.
  • Leziuni ale meniscului de la nivelul articulatiei genunchiului Din Comunitate In primul rand vreau sa va felicit pentru ca oferiti informatii medicale atat de detaliate publicului larg,si va rog sa ma ajutati si pe mine cu o informatie.
  • Ей еще пять недель до - Ложись на кушетку, - сказала Николь, одеваясь.

Ca sa tii simptomele gonartrozei sub control, trebuie sa incerci anumite exercitii si sa testezi anumite miscari, impreuna cu un fizioterapeut. Cele mai multe planuri de tratament in ceea ce priveste gonartroza se axeaza pe medicamente prescrise pentru durerea de genunchi si pentru inflamatia articulatiilor. Insa este important sa retii ca si exercitiile si activitatea fizica te pot ajuta destul de mult, imbunatatind rezistenta muschilor si flexibilitatea articulatiilor.

dureri articulare și bara orizontală tratamentul epicondilitei articulației cotului la mâna dreaptă

Pe langa exercitiile de mai sus, poti participa si la activitati fizice cu un impact redus asupra articulatiilor tale, cum ar fi inotul si plimbarile usoare. Discuta cu un medic sau cu un specialist in ceea ce priveste exercitiile fizice. El este o sursa buna de informatii, mai ales daca vrei sa afli ce tipuri de exercitii si cate minute de activitate sunt indicate pentru pacientii cu gonartroza.

artrita articulației umărului cotului

Daca te incadrezi in categoria de risc crescut, beneficiezi de un consult gratuit la medicul specialist! Sursa foto: Shutterstock.