3 reguli pentru a-ți proteja articulațiile dacă faci sport

Îți poți încălzi articulațiile cu durere

Cum sa iti incalzesti corect articulatiile inainte de un antrenament

Când te întorci de la sală te dor umerii? Nu ești singurul! Durerile de genunchi, de umăr, de spate sau de șold sunt foarte frecvente printre cei care fac sport, dar exagerează și își suprasolicită articulațiile. În aceste cazuri vorbim despre două tipuri de leziuni: acute, care sunt, de obicei, rezultatul unui singur eveniment traumatic fracturi, entorse, dislocăriși de suprasolicitare, care sunt mai subtile, apar în timp și presupun uzură.

Cele mai multe leziuni sportive apar la oase, mușchi, ligamente, tendoane, articulații și cartilaje. Regula nr.

  1. Dureri de tuse la șold
  2. 42 Best gonartroză images | Sănătate, Remedii naturiste, Remedii naturale
  3. Oasele și articulațiile extremităților inferioare doare
  4. Ar putea fi o furtună la orizont?
  5. Unguent pentru artrita degetului dintr-o farmacie
  6. 3 reguli pentru a-ți proteja articulațiile dacă faci sport - Ziarul de Sănătate
  7. Nu aveți niciun articol în coșul de cumpărături.

Te doare articulația genunchiului? Sau cea a umărului? Prin durere, corpul tău încearcă să îți transmită ceva.

tratamentul intraarticular al artrozei genunchiului

De această dată îți semnalează că, dacă vei încerca să forțezi articulația dureroasă, îți poți face mai mult rău. Schimbă activitatea care îți provoacă durere cu una care nu suprasolicită articulația dureroasă.

De exemplu, dacă observi că în decursul exercițiilor fizice ușoare apar dureri la nivelul genunchilor, evită genuflexiunile și flexările.

îți poți încălzi articulațiile cu durere durere în articulația șoldului din stânga. tratament

Poți încerca bicicleta eliptică sau înotul, întrucât nu sunt atât de solicitante pentru articulații. E normal să vrei rezultate cât mai bune în timp cât mai scurt. Nu exagera totuși!

tratamente neconvenționale pentru artroză și artrită

Lasă-i timp organismului să se refacă. În acest fel previi eventuale accidentări și chiar îți crești capacitatea de performanță.